10

No i nadszedł ten czas, kiedy znów na podwórku jest zimno.. Niby jesień ma tam jakiś swój urok, ale jednak wolę lato. Przez ostatnie 2 dni w Holandii było mega ciepło, aż żal było nie ubrać spódniczki czy też krótkich spodenek. Wczoraj nawet wybrałam się do szkoły na rowerze i to z uśmiechem, dobrym humorem, bez narzekania ( a do szkoły mam 8km) :) Na lekcji, jak to na lekcji.... Jest o wiele lepiej niż w Polskich szkołach, nauczyciele zachęcają aż do kreatywnego myślenia, podchodzą do nauki inaczej. Kolejnym plusem jest to ,że uczymy się raczej rzeczy które na 100% przydają nam się w dalszym życiu.




Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie mojej szkoły lub życia w Holandii, pytaj :)

Komentarze

  1. Czego np się uczycie ? Jestem ciekawa jaka jest różnica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka jest różnica w systemie nauczania? Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie:
    https://nikamelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę zazdroszczę ci mieszkania, życia i chodzenia do szkoły w Holandii ! Nie tylko ze względu na lepsze podejście do ucznia o czym sama napisałaś ale również ze względu na sposób życia ludzi i architekturę. Ja mam tylko prośbę byś wrzucała więcej zdjęć bo bardzo mnie to ciekawi ! :D Będę tutaj zaglądać :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing photos. I'm first time on your blog and It's amazing. I really like it.
    Maybe follow for follow? Let me know on my blog, dear!
    I hope you will visit me soon. Have a nice day!
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny post, chociaz ja na przyklad jesieni nie ciepie :) Moglabys napisac post jak wyglada ta wasza szkola? :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://karolinalisa.xaa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja całkiem lubie jesień :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty