Ik in Nederland.

Ludziom Holandia zazwyczaj kojarzy się z krajem, w którym wszyscy ćpią, piją i robią różne dziwactwa. Ale czy tak jest naprawdę? Moja historia związana z tym jakże okazałym krajem rozpoczęła się 2 lata temu. Jak ten czas (że tak to ujmę) zapiernicza. Przważnie myślimy stereotypami, co czasem nie jest dobre. Ulice są tutaj czyste, praktycznie jeszcze nigdy nie spotkałam na ulicy naszego najukochańszego przysłowiowego żula. Z mojego punktu widzenia Holandia jest bardzo czystym krajem. Żyje tam dużo ras ludzkich, co mi jakoś specjalnie nie przeszkadza. To tyle na ten post, jest on pierwszym na tej stronie, więc nie może być za długi albowiem (nie oszukujmy się) nikomu się nie będzie chciało go przeczytać. Nie jest on specjalnie bogaty w informacje, no ale od czegoś trzeba zacząć. 

Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie Holandii pisz w komentarzu :)


Komentarze

  1. Nigdy nie byłam w Holandii ale mój chłopak tam był :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Holandii, w przyszłości bardzo chciałabym odwiedzić ten kraj :)
    Napisz kiedyś coś jeszcze o tym kraju, chętnie poczytam.

    KONKURS DO WYGRANIA 4 SZOPERKI, ZAPRASZAM NA BLOGA!

    Zapraszam również do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny widoczek:) Nigdy nie byłam w Holandii:( Ale za rok zamierzam jechac:)
    Zapraszam do siebie:) -> r e y v z

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim marzeniem jest pojechać do Holandii, a konkretnie do Amsterdamu! :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia <3

    Zapraszam do siebie:
    amandafrankowska.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam, że to piękne i ciekawe miejsce :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią bym się tam wybrała :) Cudowne miejsce!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcialabym na jakis czas jechac do holandii ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz niesamowitego bloga i świetne post!
    Zapraszam także na moj ;)
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty